Thursday, January 10, 2019

Postkort

For sent , for sent for sent. er det ikke det den hvide kanin i Alice i Eventyrland råber? 
Hvis jeg skulle sende fødselsdagskort , især postkort, ville jeg virkelig komme for sent.
Nogle af jer så det postkort vi sendte fra Spanien til Sophia- det kom over et år senere.
Så istedet får I de sidste rester af julens kæde med flag som en lille fødseldagshilsen.
Hvem har fødseldage?
Laust - som er et eller andet sted med Mærsk i Middelhavet.
Søren - som måske er på vej med sin efterskole til skiferie i Norge.
Og Marie-Louise som lidt senere fejrer sin fødselsdag i Bruxelles.
Tillykke, Tillykke, Tilykke fra os herovre. 
Tre julekaktus som Brian passer og de kommer altid lige til jul.
Det tar en hel dag for mig at få taget pynten af, lagt i deres æsker, og sat op på loftet- til næste år, forhåbentlig.
Vi er nu oven senge og dagene længes og vi har haft to dage med strålende sol.
Udenfor vores soveværelse har vi havd Sophia kaldte en "garden" da hun først så den.
 Jeg prøvede at drive nogle blomster frem fra løg i år. 



Endnu har vi ikke sne- fotoet her går i kategorien Whimsical.
Men tilbage til postkort.
De sidste par dage har lavet kort fra mine mange fotografier og har til hensigt at sælge for en lav pris af $0.50 på mandag hvor vores quilt guild holder et 'flea market.'
Jeg gik med til at dele et bord sammen med min nabo Kathleen, som stadig har malerier hun ikke solgte på en udstilling før jul.
Jeg tror ikke vi "fitter ind" i kategorien Flea Market. Men nu får vi se om jeg sælger nogle. Ellers var det bare en dejlig "Going Down Memory Lane" tur , og det kan være jeg sender dem selv senere.





Udenfor Kruller Muller museet i Holland.


Birminghams Botaniske Have



Butiksvindue i El Salvador

Leeds Alabama









Cambridge , UK
" Saints" Guatemala
Jeg ved ikke hvorfor de fik tøj på.
Karnivalsfigur, Antiqua, guatemale
Five Points, Birmingham, Alabama
Lancaster ,Pennsylvania. Jeg solgte en kopi af det her foto til en organisation her i Alabama der redder vilde fugle, der har brækket en vinge eller lignende. 
Love the helmet!


Foreign Embassy Row, Washington D.C.

Bruxelles




Taos, New mexico
Malaga, Spain


Maine



Both Neptune Beach , Florida

Et af Amsterdams mange museer


Min figenplante- manipuleret.

Minder mig altid om Bresson. Hans første udstilling var for 60 år siden  Brian  i Birmingham Botanisk Have

Miami, Florida

Farmers Market, Cuba

Miami, Florida

Tha Cam, Cambridge ,UK



     Ikke ved vores grænse, taget i Guatemala, 2011

Antiqua



Old England







Another, Antiqua, Guatemala

Migrant i Spanien


New Mexico

Alhambra , Spain

Santa Te, New Mexico


Both Istanbul, Turkey

Winetasting, Lanzarote, Spanish Island


Maine

                                    Maine

Botanisk Have Birmingham












Skole, Florida

Fra Krakow, Polen







Hemmingways hus Cuba

a

No comments:

Post a Comment