Thursday, December 27, 2018

Godt Nytår

Sidste Blog fra 2018

Har lige siddet og sat tekst og billeder sammen- og så forsvandt det helt ud i æteren!
 Så nu får I bare lidt få fotos og håber på bedre held i det nye år









 Vores smukke træ udenfor fordøren er pA sit sidste tror vi, tre forskellige slags svampe gror på dets bark.


 Julefarver bare man går tre skridt udenfor døren.


 Tågen en skøn vintermorgen

 Det døde træ stadig smukt i solskin

 Ta et øjeblik før du laver rødkål og se det fine mømster.

Altid juledag, Christmas pudding med en kvist i,


Tog det her foto da jeg kom ned for at lave morgente ; nøjagtig 12 timer efter jeg var gået i seng 2nd juledag. Efter tre dage med julemiddage; en tiltrængt hvile.

En af traditionerne, appelsin med nelliker


Brians julegave til mig. Gustave Bauman print fra Santa Fe. Ligner sne men er et blomstende pæretræ og vi så et lissom dette
 i April derovre.



Sikke en kunstner det er træsnit.

Min Mexicanske by der kommer frem til jul. Købt i San Diego sikkert for 30 år siden nu.

Her er en lille detalje fra det sjal fra Alaska som Malinda og Paul gav mig. 


Min Nils Holgersen altid på den svenske buk( ikke en gås, men svensk - da,) især i år hvor jeg lavede tre, nej. fire Nils Holgersen quilte.Få fat i bogen; den er stadig dejlig.


Svært at ta et billede af sjalet men det er fantastiske abstrakte inuit figurer over hele sjalet.

Den her keramik figur var egt bestemt til Malinda , men jeg beholdt den. Hun får den når vi er døde. Vi var så betagede af al den keramik i  de forskellige pueblos.



Nu ser I hvorfor. Malinda med to meget trætte små piger efter en lang juleaften.

 

Vores bibliotekarer efter de havde opført 'A Christams Carol"

den 13. december

Vi stoppede så vi ku ta det her foto forleden.



 Juleaften 



Veras Selfie da de var her 2nd juledag.
.
 TAK for alt i det gamle, email, gaver kort og telefonsamtaler.

No comments:

Post a Comment