Tuesday, August 18, 2015

Vi har meget travlt herhjemme.

  1. Mens Brian sorterer, har jeg enten været i haven eller syet nede i kælderværelset. Her en et par nederdele med store lommer fra PurlSoho ( gratis mønster). Den her til Sophia.

Syet til  Gracie, Pauls barndomsvens datter.



  Det er ikke alt der bliver smidt væk, men i de sidste par uger har jeg taget ihvertfald tyve poser med papir skrald ned til vejen til vores skraldemænd.
De her billeder far en af sidste uges nyheder  tog jeg simpelthen fordi den gule flod da ser så fantastisk ud.
Fik mig til at tænke på Den lille Prins, der maler fårene blå, eller er det et anden  historie?


  Det værste er at det var EPA folk som forårsagede denne ulykke. I en politisk sæson alt kan blive brugt som krudt imod EPA.
( Environmental Protection Agency)
Jeg er igang med en lille quilt nu. Kan ikke få den til at "gå op"

Alt er sorteret i bunker der hører sammen. Der blir ikke plads til at bygge Brio tog med Sophia i denne uge.

Vores skraldemænd  er top, sidste uge var det buske, som jeg havde klippet ned udenfor; her til morgen 8 store poser med alt det Brian havde sorteret fra. Men vi fandt nogle "guldklumper" i form af gamle breve og fotos osv. 

No comments:

Post a Comment