Sunday, November 2, 2014

Halloween

Oktober/ November .... og snart Jul.
Noget vi vist alle - i min alder altså - kan blive enige om er at tiden flyver afsted.
Jeg husker, at jeg sendte fotos af min Jack-o-Lantern sidste år, og ja, det er da ikke længe siden, synes jeg. Nu er det her års Halloween allerede ovre. Men ikke uden at vi fik besøg af 'den lille ugle', Sophia. Det var torsdag aften, hvor Paul Malinda og Sophia kom og fik set min pumpkin og smagte min pumpkin pie. 
 ( Vil I ha en opskrift på den? nu Halloween også er kommet på mode i Danmark)
Fredag 31. Okt. var de så rundt med hendes Trick-or Treat pose og her ser i Sophias "loot".





Paul siger at alt det slik blir gemt i de øverste skabe

Ruby, deres lille hvide hund har vendt halen til
 Jeg selv har samlet sorte valnødder som var de guld. Når de alle er faldet, blir det den sidste farvning i år. Vi havde frost i nat og nu skal jeg indendørs og igang med forskelligt før jul. Tobias og Sarika kommer sidste uge af November ( Thanksgiving - 27. Nov.)  blandt andet for at fejre Sarikas far, der blir 75 samme dag som Kari blir 70.  Jeg skal også deltage i Blue Light Special julemarked Dec 13-14 . Forhåbentlig vil jeg sælge mange billeder, som fylder godt op i mit kælderværelse, som også er gæsteværelse. Tirsdag
 4. November markerer 42 år siden dagen i Ejby og Rendsburg, og det er  også valgdag.
De er på størrelse med appelsiner og jeg kan høre når de falder.

Her nede i græsset

Der er stadig et par stykker der stadig hænger ved.


Mine store farvegryder står udenfor, så hele huset ikke lugter af kemikalier.

Frosten har skabt skønne farver udenfor.

No comments:

Post a Comment