Saturday, April 1, 2017

April- fuld af fødseldage

Min mor til Faster Ellens Bryllup.

Min mor på sin bryllupsdag 27. Marts 1936.




Her er en fødseldagsbuket fra Amsterdam, taget det år, jeg kom hjem for at fejre 65 års dag- i April, så vejret var bedre.
Jonas, nu 50.


Taget for 10 år siden
Singing with his brothers
Ok, 50 år på mandag, 3.April. Jonas  min gudsøn:
 Stort TILLYKKE. 
Alle var meget yngre for 50 år siden.

Storebror Jonas, med nyfødte Einar . Tobias flygter. Sommer 1985

Fandt det her på Facebook, har ikke haft megen kontakt med Bedi,
 men hvem kan glemme hendes dato 4, 4, 44?
Skuespillerindes meget ydtryksfulde farvel til os i toget i København

Det her er Annette, min  veninde helt fra 1. mellem i Dronninglund. Tillykke  den 6 April.72 år ung.

Tre veninder fra Dronninglund- tak for jeres venskab alle disse år.



Esther blev eet år den 9 April,1940, da tyskerne besatte Danmark   Her et foto fra Brian's fest i 1997.


Og har jeg ret i, at dronning Margrethe 
blev født samme dag som Esther?
Her er Brian's fine foto fra hendes 70 års dag i 2010.


Hotel D'Angleterre. WOW.

Birgit var min kollega i Ejby , og også til hende siger jeg tak- for masser af frokoster,en tradition der begyndte da hun gav frokost på vores bryllupsdag i 1972, før vi kørte ned til Rendsburg.


Hos Ida, de er naboer .






Nogle gode fotos af Birgit. Tillykke med dagen, Birgit.


To fødselarer, Birgit 12. april, Bodil 14. april.

Og så har vi endelig nogle fotos af lidt nyere dato, Lori i midten har fødselsdag sidst i April, og Vera, som vi kalder Tjek Vera
 ( fordi vi også kender en Vera fra Brasilien) har f'dag 13.April.
De sidste par år har vi fejret disse fødseldage på restaurant i byen.
Lori Allen.

Helen, som blir 86 den 13.April og svømmer hver dag sammen med sin 90 årige mand.Vera fra Tjekoslovakiet, og Lori som var  first Lady i Alabama's hvide hus engang. Alle svømme vennner. Også Brenda i midten, som underviser i yoga.
 

Bodil deler fødselsdag med Mor, 14 April.
Kollega fra Ejby, kørte mig mage gange til Esbjerg til Englandsbåden i sin lille Mini. Har boet i Sydslesvig siden vi blev gift. 







No comments:

Post a Comment