Wednesday, March 1, 2017

Februar forsvandt.

 Først fyldte vi buret med frø, men vores egern rullede det rundt. 

Nu pøser vi frø over grenene på juletræet, som stadig står grønt.
Tænker altid på historien"Juletræet" Jeg er igang med at læse om H.C. Andersens liv.
 Brian gav mig en ny biografi om ham i går til min fødseldag.
 Det er skam forår her, selvom vi af og til har frost om natten
Masser af påskeliljer som nok blev sat ned omkring 1920, da Mrs Faireby først flyttede herop.
Er der nogen der ved hvor længe den slags løgplanter kan blive ved at blomstre år efter år??



 Paul og Brian  28 february 2016. Ruth Chris restaurant i Birmingham.

 28 february 2017 , Paul har fået skæg nu. Fotoet her blev lidt mørkt og jeg måtte ha lidt undervisning i brugen af min telefon - stadigvæk. Paul også i år fejrede mig fuldt ud; gav os et hotel ophold på fint hotel i Atlanta, fredag til søndag, og oveni middag i går aftes på Birmingham's bedste restaurant: Highland Grill and bar.  ( vinder kulinariske præmier hele tiden)Vi nød alle de fine måltider, og dejligt at være sammen med familien.





Sophia  kan allerede finde ud af computerlege på sin telefon.
Men hotellet gav hende kager som hun kunne pynte med glasur og krømmel.






Her er Brian med Leon, vores private mekaniker, som fortæller os hvor vi kan finde dele til vores bil, fordi de ikke laver dem længere. Vi har allerede været på denne scrap yard flere gange, og bilen er kun fra 1998.

I Atlanta var vi på museums besøg og de har stadig disse skønne skulpturer for børn. Denne gang kunne Sophia lege på glidebanen, for ellers om sommeren kan den rigtig brænde.




Georgia O'Keefe - rigtigt vinterbillede. Minder mig om Oluf Høst.
Og et skønt maleri af en gammel trappe i Williamsburg. Udstillingen var af malerier og fotos fra 1920-1950 i Amerika.

Frokost på Swan Coach Inn Atlanta





Det sku forestille en svane. Chocolate mousse, marengs, og flødeskum. Den blev delt og smagt af os alle.
I et gallery ved siden af restauranten. Mangen en fødseldagsgave er blevet købt her og i hemmelighed smuglet ud bag min ryg.
 Bente og Brita vil huske kvinden med svanen.
Passer lige til at vi for tiden laver boliger til små blomster fairies 

Sådan ser en firårig ud når hun er ved at længes efter en lur; hendes normale naptime er fra kl 2-3. 


Men hun kan da også smile.



No comments:

Post a Comment