Wednesday, March 23, 2016

Glædelig Påske

GOD PÅSKE.
Inden alle tar i sommerhus uden internet forbindelse ønsker jeg jer en god påske.
Tidligt i år så den er kommet lidt bagpå mig, men jeg har da arrangeret Easter Egg Hunt for nogle venner med børn og børnebørn og Sophia med forældre vil være tilbage fra deres tur til Grand Canyon og Arizona.
Jeg tror ikke de gik til en Trump event (!!!) men I skal alligevel se hvad der fylder vores TV skærm hver eneste dag.
Ja, Malinda skrev at hun var glad for at få at vide at Marie- Louise ikke var i Bruxelles, men hjemme i Danmark da bomberne eksploderede. Men jeg tror Anne-Mette og Klaus var i den lufthavn på vej hjem fra Indien for to uger siden?




Fredag var jeg så til afskeds fest for Lone i den Unitariske kirke.
Hun flytter til San Diego, så nu er vi kun tre danskere tilbage i Birmingham, og de andre to stemmer ganske sikkert på Trump eller Cruz, så......

Nyd at blive pensionist!



Koret sang et dejligt arrangement; her er den anden Gerda.











Og Lones kusine Mette fra Vejle var kommet og de er nu på vej
- i bil - hele vejen til Californien.
I stedet for et besøg enten i Richmond af mig eller her af dem, fik jeg den her quilt afsted til Tobias og Sarika



Min dør.
Mit bord
 


TAK Ida
Og her er andet påske pynt som nok skal finde et sted inden søndag. Men der er ikke noget som kan sammenlignes med Godt Dansk Kunsthåndværk.

No comments:

Post a Comment