Sunday, May 31, 2015

To uger senere

Så,er vi ved den Britiske såkaldte Riviera,nemlig Torquay.
Vi sidder og venter på at Agathe Christies hjem Greenacres åbner så vi kanbestille parkering derude. Vi er ved stranden men det regner og er koldt så hellere sidde i en varm bil end være på et tog og båd ud til huset.
Vi var i Cambridge en uge og derefter Bath fire dage.I ca,bridge endte vi op to nætter i Peterhouse College guestroom med et badekar der fik Brian tilat tænke på Marats død,og ja,ingen tv sa vi fik fortalt af andre at de havde set devtre Cunard skibe fejre 175 års jubilæum i Liverpool. Der er så mange jubilæer her,vi var i Lacock Abbey hvor Fox Talbot opfandt fotografering.
Jeg hørte enmor spørge sin lille søn om hvad Fox Talbot havde opfundet og han sagde telefonen. Det var et rimeligtbsvar siden alle nu bruger deres telefon til at snuppe billeder med.
Den ældste bygning dr var fra 1500!tallet. Nej hvor var det en dejlig gård.Jeg tar de fleste fotos med mit apparat istedet for billeder med I pad. Men her er så lige nogle af dem jeg harvtaget med tabletten.
Næste gang jeg tjekker ind vil vi nok være hjemme i Alabama igen. 

No comments:

Post a Comment