Sunday, November 17, 2019

En hel måned

Allerførst Tillykke Kari.
 Et halvt år ældre end mig, du er stadig ung.
 Vi ku ønske, at vi var der, men du har jo børn og børnebørn og Toustrup Mark og gode venner.
 Siden sidste blog har vi set Sophia optræde i Lion King
iscenesat nede på vores Jewish Community Center.

Her bringer hun solen fra øst til vest bagerst på scenen.
Hun var også en af de små løvinder.
Her er hyænerne

Og andre afrikanske dyr. Brug jeres fantasi!

Zebraer

Den voksne løvinde.

De fik alle "skuespillerne" til at rende rundt med små lys mellem de to akter, meget dejligt. 








Og selvfølgelig afrikansk musik og dans

Den onde bror som tar riget fra Løvekongen.
Nej, det var ikke Shakespeare, men Elton John havde skrevet musikken!




en meget dygtig ung løvinde



Og så var det pludselig Halloween, og jeg fik da skåret min pumpkin ud.
Og så var det 4. November og vi fejrede vores 47års bryllupsdag.
Og Brian gik sammen med mig og fandt denne dejlige blomst i anledningen. Efter vi havde spist på middag på vores Thai restaurant.
Og så over et par dage begyndte det at regne med valnødder.
De er lige så store som tennisbolde og ja, jeg har haft travlt med at få farve udtrukket af dem, men det tar sørme lang tid at farve.

Det er så nok for denne gang.





No comments:

Post a Comment