Friday, October 25, 2019

Og her nogle flere som ikke kom med



Så kommer Sylvia med mig til dukketeater og supper.
 
Jeg tog et billede af denne lille pige fordi hun mindede mig om Einar Lassen da han var lille.

Her er Sylvia og jeg på besøg på vores lokale bibliotek, i Irondale.
Det er så dejligt og roligt med nogle skønne unge bibliotekarer









Jeg så denne quilt for et år siden; den inspirerede mig til at lave quilten for Sophia, se nedenunder.
Og her er bagsiden.
Mon I kan gætte hvad det her er?
 Ligner nogle af Hilma af Klints cirkler.
 Men det er mug!
 Fordi jeg ikke tømte min farve gryde.


Og her er et som som desværre var efterladt efter taget blev fornyet.
 Et kom i mit traktor  hjul, men heldigvis fandt vi en mand der ku reparere det

Her er gryden med alle de fantastiske cirkler.

Forestillede mig at jeg var tilbage i Alexander Flemmings laboratorie.

Min "Impatiens" plante i tørken

Samme plante efter tre dages regn.

Og så blomstrede kamelia busken, Sophis busk som jeg lader den endelig her for to dage siden.


No comments:

Post a Comment