Thursday, January 5, 2017





Taget i 2006 da Rigmor blev 65.
Idag skulle hun være blevet 75.





Det var før jul.
 Da vi havde fire små piger til at hjælpe med at pynte træet.


Gracie 7 år, Erin, mor til to piger, hendes to årige A.J. , søsteren Sadie på ni, og "vores"Sophia på fire. 
Lad os lege med det altsammen. Forget the tree.
Juleaften, havde for travlt til at ta fotos. Tak Brian, at du de tog et par stykker.
Nyt pynt i år: tepotte fra Reid hotel på Madeira ( det er i virkeligheden et te æg)
Sophia kom med Kitty fra sit eget lille træ.
Min syerskes veninde havde lavet engle på sin Bernina maskine og gav mig to.
Carol kom igår, og hjalp mig med at få olje i symaskinen
Og nu er jeg så endelig kommet igang nede i mit sy rum, efter Spanien, og sommervarmen og gæster. Den her er en hurtig en der skal afsted på mandag til Childrens' Hospital, hvor vores guild altid gir quilte til de syge børn.
Og lidt dansk jul blev det så også.  Juledag om aftenen efter alle måltiderne. Med denne bog  fra Ida.
Det var virkelig som komme hjem til Ulsted præstegård igen at læse den bog.
 




 Og ja, når vi ser sådan et billede på TV skriger Brian og jeg af grin og jeg henter hurtigt mit apparat for at "fange" det.- Fra 1951, hvor en mand taler om en  undervandsbåd drevet af atomkraft, men afkølet  med flydende metaller. Trump vil bringe atomkraft tilbage - are we really going back to this? 


No comments:

Post a Comment