Saturday, August 6, 2016

Tilbage til den gamle adresse

Her ligner Sophia sådan Paul, da han var hendes alder.
 Jeg skulle ha fundet et foto jeg har, men her er for varmt til at gøre ret meget.

Gracies bedstemor gav Sophia nogle af de dukker hun ikke længere legede med.Recycling er et godt ord.

Billede fra TV fra Philadelphia  i  den uge den  The Democratic Party Convention blev holdt. Jeg har aldrig været der.

En rose som blomstrer midt i mine kristtjørne. Brian gav mig den i en urtepotte for over ti når siden.

Så er sommercamp forbi for Sophia.
 Og farvel til hendes to lærerinder fra skoleåret2015-16.
 Hun begynder i en ny klasse når hun kommer tilbage fra Danmark

Paul havde lånt dem en bobble maskine, så hele børnehaven kom over og legede

Sophias morgen lærerinde.

Det her blev et godt foto, svært at ta sæbebobler, men Sophia fandt min kameralinse.

No comments:

Post a Comment