Wednesday, March 18, 2015

Afterglow

Traditionen tro - Vi fik taget et gruppe billede.
8 -10 gæster var allerede taget afsted og fire - fem var endnu ikke kommet. That was the essence of the party. 
Fødselsdagssange, dansk og engelsk, men ingen taler. Paul havde købt nye klapstole, så der var masser af stoleplads, men de fleste valgte at rende rundt med glas og tallerken og "mixe". Det er nu over tre uger siden, men der er stadig denne "afterglow" af en dejlig fødseldagsfest. Og det mirakel, at vejret var så godt, "sandwiched" ind mellem to isstorme.  Fotos af disse nedenfor.

Her er vores juletræ som vi hældte fuglefrø på og det myldrede med musviter og kardinaler i sneen før fødseldagen
Her er træet nu i 80 graders varme og fuglene er forsvundet. De har for travlt med at kvidre og bygge reder til at hente frø.


Vi kunne ikke køre ud



Jeg må lave et linoleums tryk af disse isdækkede fyrrenåle
Et af mine særprægede fotografier fra en tidligere "snow event"
Morgenen 28. Feb. Kan I finde jeres kort og gaver? Brians gave til mig, et billede i klip, som jeg havde beundret på et show engang   vises nedenunder i detaljer



En del af vores slideshow nede på Paul's TV var barndomsfotografier. Her er jeg vel Sophias alder,  2-3 år .
Her havde Far havde skrevet Ålbæk 46,
 så et år gammel - med kat

Og her er Sophia sidste søndag; hun hjælper mig ta spanden med køkkenskrald til kompost beholderen



Jeg troede hun var Princess Sophia, men nej,
hun var Barbie doll !!! Sagde hun selv. Hun taler nu.



No comments:

Post a Comment